Všeobecné obchodní podmínky pro nákup v tomto internetovém obchodě

1) VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ

Kupující učiněním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné.

2) OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ A SLUŽEB

Nabízíme vám možnost nákupu přímo z Vašeho domova, kde můžete nakupovat nonstop. Objednávat si můžete jednoduše a pohodlně pomocí nákupního košíku, telefonu, e-mailu, či písemně na naši adrese.
Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v kupní smlouvě – objednávce. Rozměry, váha, výkony, kapacita a ostatní údaje uvedené na našich stránkách, v katalozích, prospektech a jiných tiskovinách jsou údaji nezávaznými a vycházejícími z údajů výrobců. V případě nesrovnalostí Vás samozřejmě budeme kontaktovat.
Zavazujeme se, že svým odběratelům budeme dodávat jen zboží v perfektním stavu a v souladu se specifikacemi či vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží vyhovujících daným normám, předpisům a nařízením platným na území České republiky a zároveň řádně vybavené českými návody k obsluze, záručními listy a seznamy pozáručních servisních středisek je-li to pro daný druh zboží obvyklé.
Podmínkou pro naplnění platnosti naší elektronické objednávky je vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři. Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva posléze vzniká samotným dodáním zboží. K uzavření kupní smlouvy se vyžaduje formální potvrzení objednávky prodávajícím. V jednotlivých, zejména cenově náročnějších případech, si prodávající vyhrazuje právo k vzniku smlouvy potvrzením objednávky nejlépe osobně nebo telefonicky a úhradu finanční zálohy kupujícím.
V případě, že v průběhu doby, kdy bylo zboží objednáno, došlo k výrazné změně kurzu zahraniční měny nebo ke změně ceny či dodávaného sortimentu ze strany dodavatele, má naše firma právo objednávku po dohodě s kupujícím modifikovat nebo od ní jednostranně s okamžitou platností odstoupit. Stejné oprávnění si vyhrazujeme i v případě, kdy výrobce přestane dodávat objednaný produkt nebo uvede na trh novou verzi produktu popřípadě výrazným způsobem změní cenu produktu.

3) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY

Objednávka je přijata do 24 hodin, potvrzení objednávky vám zašleme e-mailem, o odeslání budete taktéž informováni e-mailem. V případě nejasností Vás budeme samozřejmě kontaktovat.

4) ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY

Každou objednávku můžete do 24 hodin zrušit písemně či e-mailem a to bez udání důvodu. Stačí uvést číslo objednávky, jméno, e-mail a popis objednaného zboží či služby. Po odeslání zboží již není možné zásilku stornovat. Zrušení objednávky musí proběhnout písemně. Ze zákona máte možnost odstoupit od objednávky do 14-ti dnů bez nutnosti udání důvodu. Vracené zboží nesmí jevit známky opotřebování nebo používání a musí být vráceno se všemi zaslanými doklady a případnými dárky.
V případě bezdůvodného nepřevzetí zásilky kupujícím, má prodávající právo na náhradu nákladů spojených s expedicí zásilky (balné, dopravné a dobírkovné) ve výši uvedené v objednávce a náklady na vystavení a storno účetních dokladů ve výši až 500 Kč + DPH. Tím není dotčeno právo zákazníka na vrácení zboží v zákonem stanovené lhůtě bez poškození a viditelných známek používání. Zboží připravené k odběru bude odesláno nejpozději následující den od naskladnění. V případě prodlení zákazníka s odběrem (odesláním) objednaného zboží o více než 10 dní od naskladnění, může být k objednávce připočteno skladné ve výši 30 Kč/ks/den + DPH. Toto ujednání neplatí v případě, že zákazník předem informoval dodavatele o požadovaném prodloužení termínu dodání. Zboží pak bude dodáno jako by bylo naskladněno v termínu požadovaném zákazníkem.

5) DOPRAVA A PLATBY

Objednané zboží vám si můžete vyzvednout na adresách uvedených v sekci Ceny a doprava nebo Vám bude zasláno přepravní službou dle Vašeho výběru. Při objednávce a dodávce poštou nad 4 000,- Kč neplatíte dopravné. Je možno zvolit i jiný způsob dopravy a to dle specifikací jednotlivé objednávky. Cena dopravy liší podle váhy objednaného zboží. Platbu za zboží je možné provést čtyřmi způsoby:

  • při osobním odběru (převodem na účet na podkladě zálohové faktury nebo hotově při převzetí)
  • při dopravě zdarma (převodem na účet na podkladě zálohové faktury nebo dobírkou při převzetí)
  • při doručení General Parcel (převodem na účet na podkladě zálohové faktury nebo dobírkou při převzetí)
  • při doručení DPD Private (převodem na účet na podkladě zálohové faktury, dobírkou nebo dobírkou placenou pomocí platební karty při převzetí)

6) DODACÍ LHŮTA

Dodací lhůta je od 1-10 dnů, není-li uvedeno jinak. V případě, že některé zboží nebude skladem, budeme Vás neprodleně kontaktovat.

7) VÝMĚNA ZBOŽÍ

V případě potřeby Vám nepoužité a nepoškozené zboží vyměníme za jiný druh. Zboží stačí zaslat doporučeným balíkem (ne na dobírku) na naši adresu. Náklady spojené s vyměňováním nese v plné výši kupující.

9) REKLAMACE A ZÁRUKA

Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě. Za vady vzniklé přepravcem neručíme.

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.

Záruka se nevztahuje na:

a) vady vzniklé běžným používáním
b) nesprávným použitím výrobku
c) nesprávným skladováním

Postup při reklamaci:

1) informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, či písemně
2) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu
3) do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu
4) doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou. V případě delších reklamací jako např. notebooky, Vás budeme neprodleně informovat o stavu reklamace.

Případné spory mezi AMFORA - Marketing s.r.o a kupujícím lze řešit rovněž mimosoudní cestou. V těchto případech může kupující kontaktovat subjekt mimosoudního řešení sporu, kterým je například Česká obchodní inspekce (ČOI). se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz

Zákony a předpisy:
- zák. č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání
- zák. č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů

 

zpět
Vaše IP adresa je: 3.235.42.157
Copyright © 2024 INTERNET - shop. Provozováno na modifikovaném Zen Cart